2014-01-17

Uppdatering

Hej på er! Nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade något här på bloggen. Anledningen är att jag haft och fortfarande har en tårtpaus och endast har gjort tårtor till min närmsta familj och vänner. Jag har just nu en liten bebis i magen som är beräknad att komma i början av april så just nu är fullt fokus att vara extra snäll mot kroppen och förbereda inför vår nya lilla familjemedlem =) Jag blev i alla fall väldigt glad när jag kikade in här och såg att det fortfarande är många som kikar in här och jag tänkte därför dela med mig av de (få) tårtor & dekorationer jag gjort sedan sist. Tack för att du tittar in! :) Pippi Långstrump-tårta till My 2 år:
Banantårta till Moa 1 år:
Glad Sommar-tårta till min son Neo:
Cupcakes - kladdkakecupcakes & Rainbow cupcakes:

1 kommentar:

  1. Vilka underbara skapelser :) Tittar in här för att hoppas en dag få läsa att du tar beställningar igen :)
    Sköt om dig och magen, Mvh Viljas farmor [lilla sjöjungfrun]

    SvaraRadera