2012-07-13

Hej Bloggen!

Hej! Tänkte att det minst sagt är på tiden att jag uppdaterar bloggen lite! Jag har inte gått upp i rök utan bara haft en liten tårtpaus. Jag har fått nytt jobb och därför finns det inte så mycket tid för tårtandet just nu men det händer att jag ibland gör tårtor till dem i den närmsta bekantskapskretsen så jag tänkte visa upp några bilder på de få tårtor jag gjort sedan sist :) Kan också passa på att tillägga att det är jättekul att se att det fortfarande är så många som kikar in här och även kommenterar och ställer frågor :) Det uppskattas ska ni veta och jag ska verkligen försöka bli bättre på att svara! Här kommer lite "nygamla" bilder: Bröllopstårta med färgtema orange och vitt:
Tårta med unniko blommor (marimekko):
Bröllopstårta/ kladdkakecupcakes:
Tårta med 60-talstema:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar