2011-05-28

Filip 7 år

Hehe, det är med risk att förstöra familjefriden som jag lägger ut bilder på helgens tårta ;)Manchester United är laget som de flesta i min familj och min bekantskapskrets håller på, så min bror hotade att säga upp bekantskapen med mig när jag berättade att jag skulle göra en Manchester City tårta! Hahaha, jag får väl hoppas att han förlåter mig ;D

Här är i alla fall bilderna på Manchester City tårtan som Filip 7 år önskade sig :) Ljusblå tårta naturligtvis och med favoritspelaren David Silva nr.21 sittandes uppe på tårtan. Fyllning är klassikern jordgubbar och vaniljkräm samt marängsmörkräm med vaniljsmak:


3 kommentarer:

  1. Tack för världens finaste tårta! Du har verkligen talang. Om du frågar mig så öppna eget imorgon! Filip blev överlycklig för tårtan och den skapade STOR uppmärksamhet bland alla fotbollstokiga kompisar på kalaset - oh alla detaljer;) tårtan var inte bara fin att skåda, utan riktigt god också! Fick du min nya förfrågan på SMS? Stor kram från "city" familjen i Ljungskile

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni blev så nöjda med tårtan :D Jättekul att höra! Jag hoppas du fått svaret jag skickad på ditt sms :)Jag hjälper er gärna med även den tårtan om du/ni skulle vilja det! Ring eller skicka ett mail i så fall :) Ha det bra! Kram/ Josefina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    googlade runt lite och fick syn på denna tårta! toppenfin! Jag ska göra en Man. C tårta till min pappa i augusti, han fyller 60.. Har du några tips?? =)
    Är lite nybörjare inom dekorering av tårtor..

    Hälsningar Anna

    SvaraRadera