2011-05-07

Reportage & besök på "leksaksbutiken"

Det är ganska länge sedan jag insåg att det började bli dags för en tur till "leksaksbutiken" i Kungälv...ja Tårtdecor alltså! ;) Ojojoj, vad mycket roligt det finns där, jag hade lätt kunnat köpa upp halva butiken om jag fått möjlighet!! ;) Men här är i alla fall lite av det som fick följa med hem efteråt:

Lite pulverfärger i olika kulörer och så lite annat smått och gott! Sedan kunde jag inte låta bli att göra ett besök på den stora godisbutiken bredvid också, haha, även det är en livsfarlig butik ;)


Igår var reportaget om min tårthobby med i Bohusläningen! Jätteroligt! Men det kändes minst sagt konstigt att se sig själv på en stor bild i tidningen! Tyvärr har jag inte hittat artikeln på Bohusläningen.se så jag har ingen länk att dela med mig av men jag kan i alla fall skicka en bild på artikeln från pappersupplagan (jag tror det går att läsa det som står om du klickar på bilden så den förstoras):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar